پیش نیازهای طراحی لوگو
طراح برای شروع کار خود به موارد زیر نیاز دارد. با دریافت این اطلاعات، طراح میتواند یک پروژه منحصر به فرد و جذاب برای کارفرما انجام دهد.
1) اطلاعات برند
2) نام کامل برند با املای صحیح و معنای آن
3) لوگو به فارسی طراحی شود یا لاتین
4) زمینه فعالیت و محصولات/خدمات ارائه شده
5) ماموریت و ارزشهای برند
6) بازار هدف و مخاطبین اصلی
7) رنج سنی مخاطبین
8) شعار ( کوتاه و مختصر)
9) نمونه لوگوهای مورد پسند
(لوگوهای رقبای اصلی و لوگوهای مورد علاقه شما(لطفا نمونه لوگوهایی که دوست دارین فارغ از نوع کار را برام بفرستین تا بتونم سبک مورد نظرتون را بیشتر بدونم)
10) توضیح مختصر در مورد عناصر مورد پسند در نمونهها
11) ایا رنگ خاصی هست که بخواهید حتما در لوگو استفاده شود یا انتخاب رنگ به عهده من میباشد
12) کدهای رنگی در صورت وجود
13) هرگونه نکته خاص یا ایده برای لوگو
14) عناصر گرافیکی مورد نظر(نمادها یا تصاویر و المان های خاص مرتبط با کار شما که میخواهید در لوگو گنجانده شود)
15) سبک کلی (مثلاً مدرن، کلاسیک، مینیمال، ترکیبی، مونوگرام، تصویری، تلفیقی، جدی، دوستانه)
16) کاربردهای اصلی لوگو(وبسایت، کارت ویزیت، محصولات، تبلیغات و غیره)
17) نمونههای لوگوهایی که نمیپسندید و توضیح دلایل عدم پسندیدن آنها